Od początku realizacji projektu przeprowadziliśmy 38 szkoleń i przeszkoliliśmy 1668 osób.

Strona główna >> Szkolenia >> Efektywna komunikacja z pasażerami oraz ich obsługa

Efektywna komunikacja z pasażerami oraz ich obsługa


Celem szkolenia jest omówienie najważniejszych zagadnień przy bezpośredniej obsłudze pasażerów przez pracowników pasażerskich przewoźników kolejowych, zarządców infrastruktury kolejowej, a także operatorów turystycznych i sprzedawców biletów. Obowiązujące przepisy prawa krajowego i europejskiego nakładają obowiązki związane z zakresem przekazywanych informacji, bezpośrednią obsługą, postępowaniem reklamacyjnym i skargowym itp. Część szkolenia poświęcona będzie także zasadom bezpośredniej komunikacji z pasażerami (formułowanie zrozumiałych i czytelnych komunikatów dla odbiorców, kompleksowe wsparcie klienta w procesie reklamacyjnym/skargowym).

 Data:

    22 marca 2018 r.

 Godzina:

    10:00

 Sala:

    Luxtorpeda-Stonka

 Wolne miejsca:

    46 z 70

 Agenda


    10:00-10:15 - Powitanie i otwarcie szkolenia

    10:15-10:45 - Obowiązki prawne przedsiębiorców kolejowych w zakresie obsługi pasażerów

    10:45-11:15 - Sposoby dochodzenia roszczeń przez pasażerów

    11:15-11:45 - Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich. Postępowanie przed Rzecznikiem Praw Pasażera Kolei

    11:45-12:00 - Przerwa kawowa

    12:00 - 12:45 - Zasady efektywnej komunikacji z pasażerami

    12:45 - 13:15 -  Informacja i jakość obsługi, a satysfakcja pasażerów

    13:15 - 14:00 - Dyskusja/pytania

    14:00 - Zakończenie szkolenia

 Materiały pomocnicze

 Informacja o prowadzącym:

URZĄD TRANSPORTU
KOLEJOWEGO


Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
NIP : 526 26 95 081
REGON : 015481433
tel: 22 749-14-00
fax: 22 749-14-01
e-mail: utk@utk.gov.pl
Newsletter

Jeżeli chcą Państwo otrzymywać powiadomienia o nowych i zbliżających się szkoleniach, to prosimy pozostawić tutaj swój adres e-mail.